Gå till innehåll
3 Servicemeddelanden

Clownföreställning i Björköby

Välkommen till Björköby onsdagen 30 oktober. Cirkusgruppen ClownkonstNU spelar sin föreställning Intermezzo för barn 3–8 år. inläpp klockan 18. Fritt inträde!

Två clowner tittar ut mot publiken med förvånade blickar

En rolig föreställning för barn och föräldrar. Välkomna till Björkö ommunalhus onsdagen den 30 oktober. Insläpp klockan 18. Föreställningen börjar klockan 18.15 och pågår i cirka 40 minuter. Vi säljer fika på plats!

En del av Höstfestivalen

Evenemanget är en del av Höstfestivalen i Vetlanda kommun. Höstfestivalen arrangeras med stöd från Witalabostäder och Njudung Energi.

Om föreställningen Intermezzo

Underhållningsingenjörerna AB. Efter lång väntan har dom nu äntligen fått ett uppdrag och glädjen är stor - det skall städas, putsas och fejas!
Hej och hå, nu går det undan... men, inte riktigt som planerat? Dammvippan flyger, telefonen ringer, saker försvinner, känslorna svallar, skall det någonsin bli klart? Det återstår nu bara att se. Kanske kan hjälpen komma från dig som sitter i publiken? Ett komiskt intermezzo av och med ClownkonstNU.

Arrangör: Björkö hembygdsförening i samarbete med JONK Länk till annan webbplats. och Vetlanda kommun.

Biljettinformation

Det är fri entré.

Evenemangsinformation

klockan till